FLORETES DE PRIMAVERA

Bon dia a tots i a totes,

Com vos vaig dir a la publicació anterior de plàstica vos anim a aprofitar aquests dies per imaginar, crear, pintar, dibuixar... en definitiva, desenvolupar la part més creativa que ja se ben cert que tots teniu.

Anteriorment us havia deixat dos enllaços de youtube per poder dibuixar unes flors i així poder rebre la primavera amb una mica més d'alegria.

Ido aquí vos deix un collage que he fet amb els alumnes que m'han enviat les seves flors al meu correu.




Esper que vos agradin molt perquè estan molt ben fetes i son una xulada.
Una abraçada per a totes i tots i intentau dur tot això com millor sabeu i amb un bon somriure.
Maria.

Comentarios

  1. hola soc Onai ja he pasat la meva. esper que t´agradi.

    ResponderEliminar
  2. Hola soc na Ainhoa ja he pasar la meva.

    ResponderEliminar
  3. Hola soy Anthony y ya e hecho mi flor.. No sé cómo enviarlo

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

ANGLÈS per a 5è i 6è.Setmana del 11/05 al 15/05.

ENGLISH per a 5è i 6è. Setmana del 08/06 al 12/06.